שמלות כלה מחירים

תוכן עניינים

החתונה שלך כבר ממש מעבר לפינה ועוד לא התחלת להתעסק בכל הנושא של שמלות כלה? את מתלבטת באיזו שמלה לבחור? אם כך, ברור מדוע את עסוקה גם בנושא של שמלות כלה מחירים. לכן כדאי שתדעי: היום את לא חייבת לשלם הון עתק על השמלה שלך, כי אפשר גם אחרת. 

איך מוזילים את עלות השמלה? 

סביר להניח שגם לך יש חברות שכבר התחתנו והשקיעו הון עתק בשמלות שלהן, מה שעלול להיות מעט מבהיל את אם בעצמך מחפשת משהו זול יותר. לכן כדאי שתדעי שהיום, בתחום של שמלות כלה מחירים, מחכות לך כמה הפתעות טובות. ראשית, לא בכל סטודיו לשמלות כלה תמצאי את אותם המחירים ושנית, אם את יכולה לעשות השוואת מחירים מהירה, זה כדאי. בנוסף לכל אלה, אם חשוב לך לא לשלם הון עתק על השמלה, כדאי שתדעי שאת יכולה גם לקנות שמלה יד 2. אומנם זה נכון שלפני שנים נשים כלל לא יכלו לחשוב על האפשרות הזאת, אך האמת היא שהיום יותר ויותר נשים בוחרות באופציה הזאת. במקום לשלם הון עתק את יכולה בצורה כזאת לשלם גם חצי מחיר, אז למה לא? אם כל זה לא מספיק לך, כדאי שתדעי שיש גם אאוטלט של שמלות כלה, שם תוכלי למצוא שמלות מעונות קודמות. לכן שווה לבדוק את כל האפשרויות האלה, כי לא תמיד שמלת הכלה חייבת להכניס אותך לחובות. 

האם כדאי לשכור שמלת כלה? 

כאשר מדברים על נושא כמו שמלות כלה מחירים אי אפשר שלא להזכיר גם את האפשרות של השכרת שמלת כלה. זו עוד אופציה שלפני עשרות שנים כלל לא הייתה מקובלת או קיימת, כי מי חשב בכלל על האפשרות הזאת? יחד עם זאת, אנחנו רואים שהיום עוד ועוד נשים בוחרות לעשות זאת ואפשר להבין מדוע. בסך הכול, אם תחשבי על זה, את תראי שמדובר על שמלה שאת לובשת רק ערב אחד לכמה שעות. לכן, אם את לא רוצה להיות מוטרדת אח"כ מהשאלה איך תוכלי לשמור על השמלה שלך לאורך שנים ואם את לא רוצה לאחסן אותה בדרך מיוחדת, השכרת שמלה זו גם אפשרות טובה. יתרה מכך, כמובן שאם תלכי על האפשרות של השכרת שמלת כלה המחיר יהיה הרבה יותר זול מאשר אם תיקני לך שמלה. לכן חשוב כל כך להכיר את האפשרויות השונות שהשוק בימינו מציע, שכן אם את יכולה לחסוך וליהנות ממחירים טובים יותר, אז למה לא? 

שימי לב באיזו שמלה את בוחרת 

מה שאנחנו כן רוצים להזכיר לך, זה שלמרות הרצון לשלם פחות על שמלת הכלה ולמרות שבוודאי תעדיפי לא להיכנס להוצאה כלכלית מוגזמת, השמלה חייבת להחמיא לך. זה אומר שלא כדאי לך לקבל את ההחלטה לגבי שמלת הכלה שלך לבד, כי אם את יכולה להיעזר בחברה טובה או במעצבת שמלות כלה, זה כדאי. בנוסף, אם את יכולה להפוך את החוויה של רכישת שמלת כלה לחגיגה וליהנות גם מהחיפוש עצמו, אז למה לא? יש נשים שזוכרות מהחתונות שלהן בעיקר את רכישת השמלה, כך שאם גם עבורך זו יכולה להיות חגיגה, חבל שתוותרי על כך. אין ספק שבתחום של שמלות כלה מחירים השמיים הם הגבול כי טווח המחירים מאוד נרחב. עם זאת, כמובן שאם תשקיעי זמן ותשומת לב בעניין תוכלי למצוא את שמלת הכלה המושלמת עבורך ואת השמלה שתתאים לך, בין היתר, גם מבחינת התקציב. 

ReBride – שמלות כלה עם ניסיון

“אני מאמינה שלכל כלה, ממש כמו שיש את החתן האחד והיחיד שמתאים רק לה, יש גם את השמלה האחת, היחידה, המיוחדת שתגרום לה להרגיש מושלמת ביום החתונה”

הצעד הראשון מתחיל ב..
תיאום פגישת מדידות בסטודיו

נייד: 054-755-4880
מייל: einat@einatsafra.com
כתובת: תרצה 22, תל אביב יפו
פגישות בסטודיו בתיאום מראש בלבד

מעוניינת למכור את שמלתך?  לחצי כאן