שמלת כלה פשוטה

תוכן עניינים

אחרי לא מעט חודשים של זוגיות מאושרת בסופו של דבר קיבלת הצעת נישואין? הסכמת ואת עומדת להתחתן? אם כך, ברור מדוע את רוצה לראות מספר שמלות כלה שביניהן תוכלי לבחור לך שמלה אחת. אם חשבת לרגע שרק שמלות כלה מפוארות עומדות על הפרק, כדאי שתדעי: היום גם רכישת שמלת כלה פשוטה זו יכולה להיות בחירה נפלאה.

איך באמת בוחרים שמלת כלה?

אם זו החתונה הראשונה שלך, את בוודאי רוצה לעשות כל מה שאת יכולה כדי להיראות יפה. אין אישה שלא הייתה רוצה לעשות אירוע מיוחד עם כל החברים וכל קרובי המשפחה ולא להיראות יפה ואלגנטית. לכן אנחנו יכולים להבין את הדילמה שלך, וכדאי שתדעי שבחירת שמלת כלה זה עניין מאוד אינדיבידואלי. כלומר, יש כאן נושא של אופנה ומודה, אך בסופו של דבר, את צריכה לבחור את מה שבאמת יחמיא לך. אם נדמה לך שאת יכולה להרגיש הרבה יותר יפה וטבעית עם שמלת כלה פשוטה, כדאי לדעת שיש הרבה מאוד שמלות בסגנון הזה בימינו. במילים אחרות: הימים שבהם כולנו היינו חייבות לקנות רק שמלות כלה מפוארות ומאוד יקרות עברו חלפו להם, כך שבהחלט כדאי לבדוק איזה שמלות פשוטות יותר תוכלי לקנות היום.

האם עדיף לקנות שמלה או לשכור?

כמובן שאם את חושבת על שמלת כלה מאוד מפוארת שעולה עשרות אלפי שקלים, הרי שאופציית ההשכרה יכולה להיות יותר רלוונטית עבורך. מצד שני, אם את חושבת בסך הכול על שמלת כלה פשוטה, למה שלא תיקני אותה? חלק ממה שהופך שמלת כלה להיות הרבה יותר פשוטה זה גם המחיר שלה, מה שמסביר מדוע תוכלי לעמוד ברכישה של שמלה כזאת. חשוב לדעת שגם כאשר מדברים על שמלות כלה פשוטות יותר עדיין מדברים על שמלות מאוד יפות, מיוחדות וכאלה שיכולות להחמיא מאוד לכל כלה. בנוסף לכל אלה, אנחנו כן מציעים לך למדוד את השמלה שאת קונה. זה לא משנה אם מה שמנחה אותך זה המחיר או שאת רוצה לקנות שמלת כלה פשוטה כמו שתמיד רצית שתהיה לך. מה שבטוח זה שכדאי לך למדוד את השמלה ולבדוק, בין היתר, האם את צריכה לעשות לה תיקונים כאלה ואחרים. כאשר קונים שמלות כלה ניתן להזמין שירותי תיקון בין אם זה קשור להיקף, לאורך או לכל פרט אחר שהיית רוצה לשנות.

איפה תמצאי את שמלת הכלה המושלמת עבורך?

זו לא שאלה פשוטה, דווקא בגלל שיש היום הרבה מאוד מקומות שבהם אפשר למצוא, בין היתר, שמלות כלה פשוטות. לכן אנחנו יכולים להבין ללבך אם את מרגישה מבולבלת, כי איך אפשר לבחור את הסטודיו המתאים ביותר? והאם תמיד שמלות כלה חובה לקנות רק בסטודיו כזה או אחר? האמת היא, שלא. היום את יכולה לקנות לך שמלת כלה פשוטה אפילו אונליין, אז למה שלא תבדקי את האפשרות הזאת? במקום לצאת מהבית, במקום לשלם מחירים מופקעים ובמקום לעשות סיפור מכל העניין הזה, את יכולה להזמין לך שמלה באינטרנט. אומנם זה נכון שאולי תצטרכי להחליף אותה כי במציאות היא תיראה קצת שונה, אך מצד שני, בהחלט יכול להיות שזו גם תהיה בדיוק שמלת החלומות שלך. אם את חושבת על שמלת כלה פשוטה אין ספק שגם המחיר משחק תפקיד. לכן, אם בכל זאת החלטת לצאת מהבית כי לנסות כמה שמלות וכדי למדוד אותן, שימי לב גם למחירים שדורשים ממך בכל מקום שבו מוכרים שמלות כלה.

ReBride – שמלות כלה עם ניסיון

“אני מאמינה שלכל כלה, ממש כמו שיש את החתן האחד והיחיד שמתאים רק לה, יש גם את השמלה האחת, היחידה, המיוחדת שתגרום לה להרגיש מושלמת ביום החתונה”

הצעד הראשון מתחיל ב..
תיאום פגישת מדידות בסטודיו

נייד: 054-755-4880
מייל: einat@einatsafra.com
כתובת: תרצה 22, תל אביב יפו
פגישות בסטודיו בתיאום מראש בלבד

מעוניינת למכור את שמלתך?  לחצי כאן